Известие

Collapse
No announcement yet.

Алтернатор от алфа 145/146 боксер на алфа 33

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
    пфф... Колев, по-лесно да сложа един резистор отколкото да сменят динамото?
    и питаш. направи си извода сам

    замяна с алтернатор от 145/146
    +гасне лампата веднага-алтернатора тръгва без форсиране
    +по-добра работа на алтернатора при ниски обороти
    +по-голяма мощност... ама имаш ли нужда от нея в 33 изобщо
    -твърде сложен монтаж
    -промяна по инсталацията
    -проблеми с ремъци,ролки,обтягане,колектор

    оригинален + резистор
    +гасне лампата веднага-алтернатора тръгва без форсиране
    +по-добра работа на алтернатора при ниски обороти
    +елементарен и евтин монтаж
    +всичко се запазва както си е оригинално
    +/- оригиналния алтернатор може да отдаде 65А ток което е ~900 вата, а този от 145 - 85А което е ~1100-1200 вата
    при ниски обороти обаче двата алтернатора са на кантар...

    на мен ми е ясно защо се хвърляте на замяната на алтернатори - вижда ви се сложно и по като да върши работа
    лично аз от измерванията на двата алтернатора съм си направил извода че замяната е безсмислена.

    ПП
    при 145 индикацията в таблото е със светодиод, а възбуждането на ротора на алтернатора е през резистор успоредно на индикацията -тоест резистора който се поставя в таблото на 33 прави точно това.

    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Maй още не разбираш защо ги сменяваме.
    щото имате излишни части от 145 и много свободно време
    точка

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      и питаш. направи си извода сам

      замяна с алтернатор от 145/146
      +гасне лампата веднага-алтернатора тръгва без форсиране
      +по-добра работа на алтернатора при ниски обороти
      +по-голяма мощност... ама имаш ли нужда от нея в 33 изобщо
      -твърде сложен монтаж
      -промяна по инсталацията
      -проблеми с ремъци,ролки,обтягане,колектор

      оригинален + резистор
      +гасне лампата веднага-алтернатора тръгва без форсиране
      +по-добра работа на алтернатора при ниски обороти
      +елементарен и евтин монтаж
      +всичко се запазва както си е оригинално
      +/- оригиналния алтернатор може да отдаде 65А ток което е ~900 вата, а този от 145 - 85А което е ~1100-1200 вата
      при ниски обороти обаче двата алтернатора са на кантар...

      на мен ми е ясно защо се хвърляте на замяната на алтернатори - вижда ви се сложно и по като да върши работа
      лично аз от измерванията на двата алтернатора съм си направил извода че замяната е безсмислена.

      ПП
      при 145 индикацията в таблото е със светодиод, а възбуждането на ротора на алтернатора е през резистор успоредно на индикацията -тоест резистора който се поставя в таблото на 33 прави точно това.


      щото имате излишни части от 145 и много свободно време
      Свободно време не, но ако имаш Тарантула в багажника за усилвател, ще ти трябва твърдия генератор на 145/6.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #48
        е тогава ще ти трябва и втори акумулатор + тапи за уши и визитка на стъклар в джоба
        точка

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          и питаш. направи си извода сам

          замяна с алтернатор от 145/146
          +гасне лампата веднага-алтернатора тръгва без форсиране
          +по-добра работа на алтернатора при ниски обороти
          +по-голяма мощност... ама имаш ли нужда от нея в 33 изобщо
          -твърде сложен монтаж
          -промяна по инсталацията
          -проблеми с ремъци,ролки,обтягане,колектор

          оригинален + резистор
          +гасне лампата веднага-алтернатора тръгва без форсиране
          +по-добра работа на алтернатора при ниски обороти
          +елементарен и евтин монтаж
          +всичко се запазва както си е оригинално
          +/- оригиналния алтернатор може да отдаде 65А ток което е ~900 вата, а този от 145 - 85А което е ~1100-1200 вата
          при ниски обороти обаче двата алтернатора са на кантар...

          на мен ми е ясно защо се хвърляте на замяната на алтернатори - вижда ви се сложно и по като да върши работа
          лично аз от измерванията на двата алтернатора съм си направил извода че замяната е безсмислена.

          ПП
          при 145 индикацията в таблото е със светодиод, а възбуждането на ротора на алтернатора е през резистор успоредно на индикацията -тоест резистора който се поставя в таблото на 33 прави точно това.


          щото имате излишни части от 145 и много свободно време
          -твърде сложен монтаж -Не
          -промяна по инсталацията - Мининални
          -проблеми с ремъци,ролки,обтягане,колектор - Никакви

          Това е положението при 1.7 16V. Да, занимание е за 2-3 часа когато налучкваш, но ако информацията я имаш преди начинанието за по-малко от час си готов. Това не означава, че омаловажавам метода с резистора.

          Comment


          • #50
            Метода с резистора е съвсем друга бира. По точка едно и две се има в предвид не 1.7 16 в, а останалите кочини. Там нямаш това разточително разстояние.
            По принцип не знаеш ли и не питаш, става мазало!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #51
              Ми аз моя алтернатор от 145 го монтирах преди 3 години и тогава май друг не го беше правил, демек нямах жокери, ма за 1 час го сложих на колата. Няма нищо сложно и некаква философия.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Ми аз моя алтернатор от 145 го монтирах преди 3 години и тогава май друг не го беше правил, демек нямах жокери, ма за 1 час го сложих на колата. Няма нищо сложно и некаква философия.
                Не се дуй, защото ти си си един добре угоен от всякъде жокер.
                Боби , пишем за тия , на които им е трудно, но продължават да ръчкат
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #53
                  Да взема да напиша и аз някой ред тук макар и не точно за 33. В 155 системата за зареждане е почти същата като в 33 (да не кажа същата,само алтернатора е различен). Реших вчера да си измеря напрежението на празен ход с предположението,че ще е под 13.8 и въоръжен с резистор 68 ома 5 вата ще си реша проблема. Да ама не,закачам и гледам с ужас 14.7 на празен ход, с всичко което е електрическо по колата включено 14.5 .Псувам си и се подготвям психически да си взимам нов регулатор. И така днес след 4 часа дърпане,бутане,псуване, сложих новия регулатор и вече всичко е ток и жица. На празен ход 14.5, с всичко включено 13.8. Няма нужда вече да се подаде газ, за да изгасне лампата и когато са включени мигачите вече не ми премигват всички други крушки. Едно нещо ми направи впечатление на новия регулатор. Между една от четките и маса имаше съпротивление 180 ома,което на стария оригинален бошовски регулатор го няма. Та въпроса ми е това правилно ли си мисля е товарно съпротивление с цел по-бързо възбуждане или е някаква друга шашма?
                  Attached Files
                  Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                  Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                  Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                  Comment


                  • #54
                    Съпротивлението е шунтово. Служи да шунтира тока на самоиндукция, когато се получават искри от четките. На старите кочини е без особено значение, но на по-новата електроника може да изиграят лоша шега. Сега, на по-новите динама има и на изхода на динамото не само кондензатор, но и диод. Понякога напреженията достигат до 60-70 волта. Импулси с малка мощност като ток, но с повишено напрежение.
                    Поне аз това виждам и си фантазирам по картинка!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment

                    Working...
                    X